Power PUMP, lift it, magic bar... Nazw jest wiele, ale wszystkie oznaczają zajęcia fitness z użyciem sztangi, które łączą wzmacnianie mięśni, spalanie kalorii i trening przy muzyce, ale bez skomplikowanych układów tanecznych. Brzmi zachęcająco? Sprawdź, czy ćwiczenia ze sztangą są dla Ciebie!
Trening typu PUMP obejmuje całe ciało. Najintensywniej pracują mięśnie: pośladkowy wielki, dwugłowy uda, czworogłowy, piersiowy, triceps, biceps, czworoboczny, najszerszy grzbietu, prostowniki grzbietu, naramienny oraz mięśnie brzucha.
Trening PUMP nie jest treningiem „na masę". Poprawa sprawność, siłę i wytrzymałość oraz przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej. Panie absolutnie nie muszą się obawiać nadmiernego rozrostu mięśni. Dieta niskokaloryczna połączona z ćwiczeniami siłowymi powoduję utratę tkanki tłuszczowej, oszczędzając przy tym tkankę mięśniową. Czyli nie dość, że tracimy na wadze, to nasze mięśnie stają się lekko zarysowane i bardziej widoczne.
Przeciwwskazaniem mogą być urazy i stany zapalne kręgosłupa oraz ciąża.

bodypump

Prowadzący: Agnieszka Kubaczka, Anna Bałuka

 

karnet FITNESS

4 wejścia: 50 zł / 8 wejść: 80 zł
wejście jednorazowe: 25 zł

obowiązuje na zajęcia: