Trening z piłką sprawi, że błyskawicznie wzmocnisz swoje ciało nadając mu wyjątkową jędrność.

Ćwiczenia z gumową piłką o średnicy 55-65 cm należące do grupy ćwiczeń równoważnych.
W trakcie zajęć można siedzieć na piłce, leżeć przodem lub tyłem, albo opierać się o nią bokiem. Ćwiczenia pozwalają na rozluźnienie ciała, utrzymywanie równowagi i poprawienie koordynacji sylwetki.

Zajęcia te wykorzystują fenomen równowagi - w pozycjach, w których ciało walczy o zachowanie równowagi (np. stanie na jednej nodze z zamkniętymi oczami) nieświadomie, niezależnie od naszej woli napina wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe.
Balansowanie na piłce i jej przetaczanie wzmacnia szczególnie mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy (mięśnie posturalne). Ćwiczenia z piłką są zalecane dla wszystkich, a zwłaszcza dla osób mających kłopoty z kręgosłupem.

fitball

 

prowadzący: Sandra Kowol

 

karnet FITNESS

4 wejścia: 50 zł / 8 wejść: 80 zł
wejście jednorazowe: 25 zł

obowiązuje na zajęcia: